:)

Jag har seriöst haft kul och mått bra på sistonde. I onsdags var det sista dagen som vi hade simlärarutbildning. Först åt vi thai-mat på lunch tiden SAWADI :D. Sen efter utbildningens avslutning peppade vi varandra i bilen påväg till Heron City för att vi hade bestämt oss att fira med Bowling! Tjejerna utmanade varandra men jag varnade dem att jag var en förlorare så mig skulle man inte teama med haha. Som tur var vi inga lag och jag klättrade upp faktiskt från 3:de plats till 2:a plats :O de ni! Efter så åt vi mat igen och då blev det indiskt för min del. Senare på vägen hem hälsade vi på fittjabadet och så åkte jag hem. Heeeelt körd vart jag mot dagens slut och bara deckade.
Idag, torsdag dåra. Jobbade jag helt tidigt men kroppen vart van faktiskt, och så fick jag ju sluta tidigt. Då kom Paula förbi och vi försökte planera bio eller något annat men det slutade med att vi bara satt kvar och lunch/fikade. Jag tyckte det var super mysigt och vi tjattrade på! Fick henne att hämta WhatsApp så man kan sms henne även när pengarna tar slut tihi.
Nu sitter jag hemma och helt taggad för imorgon. För ska till frissan som Paula rekommendera med Lidia aaaaah. Pirrar i hela mig. Sen ska jag passa på att växla även för London Resan på Söndag.

Bilder samlat från utbildningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0