flum

Ojoj, här vart det pollen på fullfart! Kliande ögon, kliande näsa och ett huvud på sne! Med andra ord, jag höll på dö igår. Först jobbade jag tidigt sen när jag sluta och kom hem så hade jag fått mina paket, plattång, värmeskydd och en hårborste :D de gav mig också parfym som present :S men gav den till mamma.
Lidia kom förbi mig och det var hur kul som helst att ha henne här och bara mysprata. Efter att hon gick så somna jag direkt, för mamma gav mig pollenmedecin och inte visste jag att den droga hela mitt system.
Idag ska jag försöka faktiskt plugga lite, börjar inte förräns måndag men eftersom brorsan hade boken så börjar jag redan nu. Kanske man får lite extra tid på vinst. Jag jobbar på kvällen och hoppas ni får en underbar dag.

Marocko here I come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0