Från och med idag

Ska jag HIND HIMDI sluta göra alla andra glada och tro att det nöjer mig vid slutändan! För det gör det verkligen inte. Jag ska börja ta mig i första hand och se till att jag är lycklig innan jag gör andra lyckliga, jag ger av mig själv men nu får jag börja ta av mig själv.
Ingen annan behöver ta åt sig åt detta innlägg, det betyder inte att det handlar om någon annan eller att jag älskar mina nära och kära mindre. Utan det handlar om att få en sundare Hind och om ni tycker att jag förtjänar det bästa för att jag är en sån bra människa då förtjänar även jag detta.
Det är slut på mina ångest och panik dagar, och när jag mår som värst ska jag börja läsa detta igen för att påminna mig. Jag är inget offer och jag måste börja leva efter det också. Detta är min blogg och inte åsiktsblogg, här skriver jag fritt om mina känslor och mina tankar. Du är välkommen att läsa men börja inte reflektera det emot mig för jag vill inte ångra eller må dåligt för något som jag själv tycker.
Och då säger jag nu kör jag mitt eget race och skiter fullständigt i allt annat, det är jag som är föraren och passagerarna får gjärna följa med men styr ditt eget liv istället för att försöka ta över min ratt även.
Dela med dig din livsssyn på saker och ting men försök inte ändra min samtidigt.
Än en gång påminner jag att denna blogg handlar om mig och enbart mig och upp till mig att uttrycka mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0