god natt

Jag måste tydligen lägga mig tidigt nu pga att min kollega är sjuk och jag hoppar in.
Idag fick jag mitt fina skal :D och så träffade jag underbara Zine. Vi hade mycket att prata om som vanligt och så fikade vi :). hon berättade även om att hon kanske skulle bila till Göteborg och frågade om jag ville med och jag svarade HELL YEAH.
Efter så passade jag faktiskt på att åka till jobbet och köra lite simskolepraktik, fick även fräscha upp minnet till lite av det vi lärt oss.
När jag kom hem så började jag med första uppgiften från distansskolan. Underbara bror har läst samma kurs så jag fick låna hans kurlitteratur så jag behöver inte betala 600kr för någon dum bok wiiipiiiieeeee :D
Hoppas ni mår bra för jag kommer sova lungt ikväll iallafall :) Den som sa att gud inte fanns LJÖG!

Jag på väg till underbara London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0