Lite mer klar

Idag mår man så mycket bättre. Man kan andas igen men halsen är fortfarande lite krasslig.
Hostel rummen i London var ganska kyliga och jag är en varm person så det ledde ju till förkylning tihi. men det stoppade inte mig från att gå ut och ha kul, äta gott och köpa massa fint. Resa till London var deffinitivt inte tredjegången gilt SKA TILLBAKA!
Sen jag kom hem har jag vart hemma och legat sjuk, firat systerdottern som idag blir 3år och så har jag jobbat.
Idag började dagen med att jag fick fnatt och gjorde om hela rummet och så åkte jag in till stan för att fika med kusinen :).
Nu har jag beställt en NY plattång, hårborste och så beställde jag igår min samhällsbok för jag ska plugga distans. Längtar lite hihi. OCH SÅ ÄR BILJETTERNA TILL MAROCKO ÄNTLIGEN KÖPTA :D mormor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0