pms

Igår när jag kom hem från jobbet vart jag ganska svettig så då satte jag igång med Zumba som Paula lånat mig. Snacka om att jag svettades och det kändes bra att få röra på sig även om man bara var hemma. Efter det tog jag en långdusch och plattade håret! Jag sov bra :)
Idag gick det nästan inte att vakna, 100 snoozningar senare tvingade jag upp mig själv och gick på praktik. Jag blev hämtad av Helda och vi hade kul, vi passade även på att besöka Zainabou.
Nu är jag hemma och syster är på besök, man har alltid saknat henne men sen får hon sina pms attackar så det var bara att gå iväg till datorn och plugga lite :/

Jag och Bart Simpson i Skottland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0