shulelulu

På topp humör igen jadåå! Vaknade idag till att systerrbarnen är här :) mina underbara pluttar. Åt frukost och satte igång med att göra lite rester som ska in för simlärarutbildningen.
Nu sitter jag och spelar igenom massa Demi Lovato låtar, hon är så underbar. Alltså jag låter som om jag går på någon slags lyckopiller :P
Tänkte om orginasera rummet lite idag igen och så ska jag träffa Paula och förhoppningsvis tjejerna på kvällen och bara mysa.
Hoppas ni får en lika trevlig kväll.
Måste bara tillägga att jag nu hämtat Beverly Hills 90210 och så lever man 90 talet igen :) älskar seriöst den tiden!


Kommentarer
Postat av: ins

Koooommm hiiiiiit :(

2012-03-14 @ 00:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0