allt som saknas är jordgubbar

Måndagen avslutade jag med att jag jobbade och fick hålla två simskoler helt själv :D För er som bara kikar in så utbildar jag mig till simlärare och praktiserar, så igår fanns det inte äns lärare i närheten utan tilliten var på mig :)

Idag så jobbade jag ganska tidigt, men jag fick sluta tidigt även så det var den possitiva sidan! Efter jobbet i det ultra sköna vädret så blev jag bjuden av systern på systerdotterns picknick i hennes dagis. Hon var så supersöt och alla barnen var så glada och sprang runt, de dansade och sjöng för oss samt som syster gjort asmumsiga pannkakor :D vilken start för sommar måste jag säga.
När jag kom hem så deckade jag bra i många timmar, sen så vart det storstädning i hela huset -.- det är skönt och fräscht nu men det var inte trevligt att från tvätta kläder, skrubba toaletter och badrum, speglar till att dammsuga hela huset. Nu är det bara disken kvar men den får fan i mig någon annan ta :O haha okej detta blir den mest cp'igaste inlägg om jag fortsätter att prata om städning :P så I say goodday to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0