hej :)

Måndagen åkte jag och mamma in till Skärholmen, hjälpte henne lite inför hennes Marocko resa samt som vi lunchade god Lebanesisk mat och jag passade på att hälsa på Paula när hon jobbade :) Lika fin som alltid.
På kvällen blev jag bjuden av Gabi att fira Valborg hos hennes klasskamrater, ingen brasa blev det iallafall men massa god grill säger man aldrig nej till. Jag hade det sjukt trevligt och det var kul att lära känna nytt samt se bekanta ansikten. Efter mys och en smäll av pollen så åkte jag och Gabi hem, en bra avslutad kväll helt enkelt.
Idag sov jag ut och bara kräla i sängen, love those days. Blev bjuden på grill igen av familjen chilena, hamnade på matkoma haha, och så återvände man hem för att bara ta det lungt och boosta för morgondagen då man ska besöka en neurolog. GOOD LUCK TO MOI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0