Hejdå solen och in kommer regnveckan

Hej underdunder. Hur mår ni? Jag är sååå trött, har jobbat samt suttit barnvakt och försökt packa vilket ledde till lite tvätt åtsido!
Det har gått lite sen jag blogga, i fredags så jobbade jag och så sov jag hos Gabriela. Dagen efter så åkte vi in till stan med underbara sällskap och så njöt vi av solen, på kvällen köpte vi tacos och så förberedde vi oss för våran mellokväll och så bakade Paula underbar äppelpie! Loreen VANN och det var det bästa slutet på kvällen.
Nästa dag blev jag skjusad till jobbet av Gabi och så hade jag mot slutet ett rent helvete så för att peppas upp igen blev det bowling med jobbkompaniet , det kallar jag bästa peppning!

Imorgon ska jag till frissan yeeeeeeeeeeeei, ett annat yei är att jag fyller år på Söndag :D ooooh Marocko snart! Jusste Marilyn Monroe fyller tydligen år två dagar innan :O!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0