Kan man leva på Smoothies? JAVISST

Igår vaknade jag tidigt, städade lite vidare och så gjorde jag en smoothie på gubbar och sommaräpplen. Sjukt gott måste jag tillägga. Senare var det bara ut till balkongen och sola/platta håret och syskonen var här samt som syrran visade ytterligare sina bröllopsklänningar för hennes tjejkompisar -.- sett dem 100ggr nu
På kvällen träffade jag kusinen och drack världens underbaraste dryck vid namnet Glacéau vitamin water med smaken persika, hallon och vanilj ! och självklart daim haha. Haha ville igentligen komma först fram till att vi (brorsan också) var på bio i Sergel och såg filmen the Avengers AWESOME :D älskade deeeeeen. Hahaha längtar när den kommer ut på dvd ska lätt äga. Vi avslutade kvällen med att promenera till slussen (underbara stan på kvällen samt under sommarn).
Aja detta var underbara onsdag en av mina favorit dagar nu förtiden.




Someone was hot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0