massa go' saker

Jag passar väl på att blogga nu innan jag måste göra lite saker :) jag får ha två simskoler idag så ska passa på att kolla vad som behövs samt som jag måste upp till posten och hämta 2 packet :)

Jag är äntligen lite bättre men köpte till mig pollen-medecin för att försäkra alla håll som jag kan ha blivit sjuk på.
onsdagen blev det hemma gjorda pannkakor, torsdagen hälsade jag på kusinen, fredagen vart jag i Skäris först med syster och sen med Gabi (blev även filmkväll hos Lidia), lördagen så var jag på uteservering i Paulas jobb som bjöd på grill (på kvällen vart det middag hos Hanan med champio. final), söndagen jobbade jag :/ och nu sitter jag här med en färdigskriven lista inför Marocko och så lite förberedelser för ikväll :)

ps. Fick Ranch dressing från USA av min kusin som är här och hälsar på :D jag har även köpt hem vaniljljus som jag inte öppnat och tänt än men ändå luktar den av sig :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0