mellan inlägg

Gud är hemma och mina fötter värker som om jag sprungit ett maratonlopp. Sa det till Lidia idag när jag var med henne och tunnelbanan sa "nästa Alby", jag tror det är en av de bästa känslan när man vet att man snart är hemma.
Först började allt med att jag öppnade kylskåpet och den var helt tom! Det var bara att klä på sig och ut till vivo för att mat handla. Köpte till massa kiwi och jordgubbar, dels för att kiwi innehåller alla vitaminer kroppen behöver och för att jordgubbar kan man ha för diet samt så ska det "bota" cancer. Nej men det var bara att göra härlig smoothie när jag kom hem och så slängde jag på äpple också.
Efter så åkte jag in till skärholmen för att hjälpa Lidia hitta stident skor, vilket jag fick lillsyrrans hjälp med också. Tyckte vi alla tillsammans hittade bra och snygga skor :D
Vi stötte även på Mia :D som e tillbaka! Jätte kul att saker kändes lite complete igen. Efter detta var det dags för min "marocko" lista , allt jag skulle ha med och fortfarande inte var köpt köpte jag nu.
Primer-spray Make-Up store, tyg sandaler H&M, sminksarvetter + nivea + tandborste Ö&B, Solskydd Cubus
Perfekta listan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0