Missat mycket

Jahapp då var det bara att berätta vad jag vart med om :)
förutom mina finn-explotioner och knas dagar så har jag haft det hyfsat ok.
fredagen så jobbade jag först dagspasset, kvällen däremot vart det LMFAO på grönan vilket vart galet! Sen vart det LMFAO på cafe opera och det vart ännu mer galet :D så massa galenheter och ingen gör det bäst än LMFAO. Paula vann choklad lyckos henne och jag vart helt utkörd från att ha tvingat kroppen att hålla ut.
Lördagen, vaknade jag mitt på dagen runt halv 2 tiden och kände för att hälsa på jobbet för hemma vart det inte bättre. Tränade, bastade, körde hårinpackning och bara kände mig lite reboostad. Efter så bjöd Helda mig på Thaimat, vi åt hemma hos henne och rökte pipa :D efter så skjusade hon hem mig och när jag kom hem la jag mig direkt på sängen och vaknade inte förräns nästa dag så 13 tim sömn :O.
Söndagen efter min koma så jobbade jag och efter det blev det bio helt plötsligt, battleship! Mycket bra film med mycket bra sällskap.
Måndagen påminnde mamma mig från ingenstans att hon reser till marocko dagen efter och hon måste masspacka :O jag som glömt fick värsta paniken! En månad utan kvinnan som alltid finns där för mig :/ hjälpte henne så mycket jag kunde och så skulle man jobba på kvällen. Inte lika roligt.
Igår satt jag barnvakt i några timmar och så kom Gabi förbi och vi solade på min balkong :) efter så fikade vi på Cafe Dox i gamlastan MYSIGASTE CAFET! och så vandrade man runt lite stan. Hon sov över också så det var mysigt att bara umgås med henne.
Idag så satt jag barnvakt igen och så åkte jag in till Skärholmen för att hjälpa storesyrran shoppa lite och så köpte jag något fint till mig själv på REA i H&M :) och nu sitter jag hemma och har betalat av lite och fixat saker och ting.
Detta är kanske en av de längsta inläggen jag skrivit men det gör inget för mig hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0