tudelutt

Min dag började såhär, hade as mycket ångest drömmar fram och tillbaka! När äntligen en telefon ringer så vaknar man upp från allt onödigt.
Åkte in till stan och åt på Jensens BöfHus med gabsan och Lila, perfekta frukosten enligt mig alltså. Efter det så vandrade jag och Lidia runt stan innan det vart dags för min tid hos frissan, lika nöjd blev jag för han är ju så sjukt duktig PZ-Hair! Värd varenda krona.
Lite roligt, först ringde jag Mias mamma för jag visste att gullungen skulle komma hem idag coh sen så när hon landat så ringde hon mig :D Blev så glad att apan är tillbaka nu, man vet aldrig när hon skuttar iväg igen.
Var lite hos kusinerna och hälsade på även och nu är jag hemma i min lugna miljö.
Vi hörs imorgon knuttar, ska spana lite runt bloggvärlden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0