xoxo

Kom nyss hem och är på både bra och dåligt humör :) Igår var hela familjen här förutom mamma :( de ville hälsa på sjuka mig samt som mamma ville prata med oss! Det var mysigt att se henne igen och så lagade jag mat till familjen, korvstråganoff med ris och även för att jag saknat hemlagat. Inte lätt när herren på teppan är borta.
Syskonen i sin tur gjorde blåbärspaj och kaffe, blev mysigt fikande hära.

Idag hade jag läkartid CT (röntgen), det gick bra men jag fick i mig massa kontrast så nu måste jag strikt dricka 2/L vatten i två dagar, haha igentligen är detta en standard men det har ju väl aldrig vart strikt för en att dricka :P Ligger snart uppe på en liter, och så måste man kissa ut allting haha.

Idag får man se vart dagen för en, ska helst passa på att vila en dag till bara. Känns perfekt så och imorgon ska jag träffa kusinen som också blivit sjuk nu :( alla dessa väderändringar är inte kul va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0