xoxo

Hind at your service listening to Coldplay - X & Y, most beautiful song! Listen to it :)
Hur mår ni kära människor, jag mår sådär. Hosta och heshet har vart min bästa vän för några dagar, vill man ha riktig sol och värme så lär man bli sjuk för alla konstiga väderändringar. Idag har det ju bara regnat och regnat, men luften blir så fräsh efter tycker jag. Så eftersom jag bara vart hemma och kollat på America's best dance crew och scrollat igenom gamla minnen så valde jag att gå ut i en halvtimmes prommenad. Märkte även att jag inte var den ända som prommenerade i detta väder utan även mina grannar runt om mig. Härligt måste jag säga :).

Vad har jag haft för mig, hmm jo jag har suttit barnvakt fram och tebax. Jobbat, gått på myskväll hos Yayi och ätit massa gott! Städat mitt rum (börjar bli någon slags fetish), tvättat kläder, vart i Skärholmen med Syster2 och shoppat inför Marocko. Kan inte komma på mera än såhära.
puss på er


Fint va? tog bilderna själv på min runda

Kommentarer
Postat av: Paula

saknar dig! <3

2012-05-12 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0