Torsdag

Hejsan alla människor. Tiden rullar för fullt och USA närmar sig men jag blir bara nervös för alla katastrofer, nu är det tydligen snöstorm :/ oh my!
I måndags träffade jag Mia i stan och skuttade runt. Ville shoppa så mycket haha men var tvungen att slå mig själv bara för att låta bli! Istället så fotade jag lite grejer som jag vet att jag skulle gilla så att jag blir shoppingsinpirerad i NY, smart ide faktiskt :) Senare kom Gabi och vi lunchade på Kungsans. Dagen avslutades med timmis-möte på jobbet.
Tisdagen så solade jag solarium :) tanken var att träffa Taraneh senare men istället satt hela stockholm kommunalåkning på någonslags trömavbrott haha , alltid mysigt att sitta i mörkret, mitt i ingenstans med massa främlingar som har panick och smått klastrofobi :P Men efter massa timmar så kom jag fram till skanstull och där bjöd hon mig på mat och vi umgicks lite. Senare på kvällen umgicks hela familjen med Community på tv!
Onsdagen så åkte jag till Nacka Forum och hälsade på Mia som jobbade på New Yorker, jag var på spaning efter ett par nya jeans och hon hjälpte mig :) lunchade senare på Subway, satt i ett bord med tre främlingar haha forever alone men de var trevliga och respekterade mig. På kvällen satt jag med barnen och avslutade dagen med bastu på jobbet och rejäl relaxing.
Idag jobbade jag vilket var världens tråkdag haha, och så umgicks jag med Gabi och Paula först hemma hos gabsan sen på pizzerian utanför hennes hus. Det gjorde dagen och det vart verkligen så sjukt mysigt.
Så allt som allt har detta vart en bra vecka :) Imorgon blir det bröllop haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0