NEW FREAKIN YORK!

Mina biljetter till USA är köpta och jag åker den 28nov till den 10 januari och är så sjukt glad över det, minus all katastrof mina kusiner går igenom just nu :( kärleken går ut till er!
Lyssnar förresten på en av mina favorit låtar The Script - Nothing den är så fin.
Har jobbat självklart som vanligt haha, shoppat lite små grejer som jag levt utan när jag levt fattig :P
Firat underbara Lidias födelsedag som nu även är på väg på sin lilla äventyr till Chile, hoppas på det bästa älskade.
I lördags firade jag Taraneh som också blev 20år och en stor tjäj :) sjukt kul kväll med mycket dans faktiskt.
Firat Eid också, happy eid alla kära muslimer.
Idag så åkte jag till Klippotek1 och satte in fjäderextentions, sjukt fina och så åkte jag med Mia till Kista och efter det stan haha. Vi lunchade på TGIF , hennes kompis Elif var med och så kom syster också. Köpte en ny jacka :D och så kom jag hem.
Nu sitter jag som en potatismos och har ONT i magen för det är den veckan :/ så ska softa med lite Jersey Shore och så får ni ha en fortsatt fin Tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0