Tips till er, påminnelse för mig

Tänkte skriva upp om några hårprodukter jag testar :) Jag brukar alltid skriva upp det jag köpt eller testat för att kunna gå tillbaka och se själv vad som funkat och inte funkat. Vilket det är ett bonus för er som vill ha bra tips!
Precis som att tandläkaren vet bäst om vilken tandkräm man igentligen borde köpa istället för att ta en vanlig på ica maxi så ska man alltid lyssna på sin frisör som gör jobbet på ditt hår och vet vad som passar just dig. Han tipsade om L'oréals Lumino Contrast (hårinpackning) samt Vitamino Color Shampoo. Båda produkterna gör sitt, luktar sjukt gott och finns ändast hos hårsalongen. Speciellt jag som ääälskar hår, produkter och att mitt ska må bra så måste jag säga att dessa bara är ett possitivt köp och tydligen så har jag använt fel och lite för dyra produkter om jag ska vara ärlig. Så om du är någon som har slingat/färgat hår så är detta man ska ha, jag är någon som har torrt hår och blir värre pga hög-värme och färg. Produkterna återfuktar, ger fibrer och räddar hår från att bli skadat. Och så fick jag veta att skadat hår inte kan räddas av någon produkt alls, det ända som finns för det är att klippa sig så bli inte lurade av alla reklamer som påstår att det räddar skadat hår, du kan bara hjälpa håret från att bli skadat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0