Umeå day 3

Onsdagen har redan den rullar förbi, men idag kändes som en extra lång dag.
Först vaknade jag tidigt för att följa med Insam till sin läkartid. Efter åkte vi in till stan, jag byte tröja, köpte ny maskara och så åt vi sushi :) GODASTE, bra sushi i Umeå FYI.
Efter åkte vi ut till skogen, och handlade på ica maxi typ som woffelhjärnm våffel mix, ingredienser för en rabarber/hallon paj och massa annat gott.
Hemma deckade vi helt ut, och när jag blev på tvingad vaken en andra gång :P så började vi laga korvstråganoff och så förberedde vi paj. Jag tog en dusch och åt världens godaste matt. Nu gör vi köttfärspaj pga lite missförtsånd tidigare :P och för att inte slänga än massa. Härr får man äta en massa för det är billigt och köps massor och måste därför ätas en massa. Haha Umeå = Mat, I ain't complaining :)
Aja pajen e snart klar och jag ska sova snart för att årka luncha med Insam på universitetssjukhuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0