Umeå day 4

Redan haft tjejkväll med pipa, massa gott och bakelser. Kommer vara lite tråkigt att åka hem känner jag :( men ändå så saknar man Stockholm. Mycket blandat.
Idag vaknade jag, åt frukost som Insam lämnat till mig och så lunchade jag med henne på skolan, fick träffa hennes kompisar hon umgås med. Efter jag skulle ta mig hem så tappa jag bort mig, tog fel buss, betala för mycket på bussen och så vart jag bara too pissed to even try again haha. Slutade med att jag valde att promenera hem bara :P Nu ska jag nog bara ta det lungt. Hade planerat åka in till Vasaplan men tror jag bara ska softa, fötterna gör lite ont efter en onödig prommis i nya skor haha.
Får se hur dagen slutar när Insam kommer hem.
Puss på pannan!
 
Lägger upp bilden på maskaran jag sa att jag köpte igår. Gillar den hittills :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0