Umeå day 5

"Du är i en matsal med framtida läkare, kolla vad du hittar" haha detta är vad Insam sa till mig igår. Hon fick det låta som en buffe :P tyvärr var inte utsikten passande haha.
Igår avslutade vi kvällen med att åka in till stan, hämta ut biobiljetter för idag. Vi ska nämligen se Taken 2 och idag är premieren. efter rullade vi vidare till Max, jag fikade och Insam åt samt var på spaningen haha.
Efter kom vi hem och hon gjorde sin famous tonfisksallad så jag och hon kunde få mums lunch idag :D.
Aja förutom att jag fick min mens idag :/ så ska jag bara ta det lungt, målade mina naglar som känns fina nu mihihi.
Peace
 

Kommentarer
Postat av: nisrin

vart är denna såkallade insam på bild? eller vill du bara inte att bloggen ska veta att du åkte helt själv.. forever alone. Driver hehe hälsa henne!

2012-10-06 @ 13:21:14
URL: http://niszeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0