Umeå day 6

Jaha då har denna vecka gått som luft. Åker hem imorgon och det känns lika dåligt varjedag :( måste fan ta mitt liv på allvar nu och välja en framtid som är värd att satsa på!
Igår när Insam kom hem så gick vi och åt Sushi med hennes kompis. Efter var det dags för biopremiären för Taken 2. Hade låga förväntningar men den vart hel bra faktiskt :) När vi kom hem chillade vi med arabisk musik och vattenpipa.
Idag vaknade både jag och Insam sent på dagen, det blev våfflor till frukost :D jag städade huset som tack till att hon ändå låtit mig få stanna och erbjudit mig bara massa kärlek. Sen somnade tröttern igen haha men jag försöker att inte sova så mycket när jag ändå fått en bra sömn.
Hoppas Stockholm har det bra iallafall med sol äntligen, här regnar det tyvärr oändligt mycket.
 
Insams sätt att droga ned mig! Hon visste att jag skulle ha ont dagen efter så hon la fram tabletter till mig på bordet att hitta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0