We're beautiful like diamonds in the sky

mycket mycket har hänt :) så nu skriver jag av mig lite sen tänkte jag faktiskt lägga mig samt kolla lite på senaste Jersey Shore
Först och främst måste jag säga, vart i hellsicke har året rullat ? 2012 kom och kommer deffenitivt gå, förhoppningsvis firas den i New York som planerat.
detta meddelande är till den framtida Hind, SLUTA lyssna på Rihanna - Diamonds innan du tröttnar!

Lördagen hängde jag med kollegorna och vi rökte pipa på Malek's grill
Söndag umgicks jag med Mia i Kista och såg Savages
Onsdag umgicks massa underbara med mig på jobbet
Torsdag vart jag på Malek's grill med Helda och Sofie
Fredag (idag) så var jag med systrarna i Skärholmen, klippte mitt hår, vi åt Subway och så umgicks vi hemma. Jag var tyvärr tha partypooper och somna. Blir så när man bara jobbar, vilket sumerar resten av mina dagar som gått. Men men värt just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0