Vägen är ett tunt tråd

 
Känns som vägen jag går på är så tunt att jag kan falla av nästan närsomhelt , så känsligt har allt blivit och kan fortfarande inte landa på fötterna.
i Onsdags fick jag mitt simlärardiplom so dudes it's done and official :) jag är simlärare och redan idag lyckades jag fint, fick en livrädd pojke att simma 10m och en annan simma på rygg som inte ens ville doppa huvudet ! Bästa känslan i världen
igår så vart det min lediga dag och jag borde ha pluggat fast näää, så jag åkte till stan och shoppa med tjejerna och på kvällen vart det sushi och bio med kusinen. Vi såg the Side effects vilket rekommenderats stooort se den :)
aja Mia är på g för vi ska baka och bara ha det mys medans jag har huset för mig själv!
peace out ( ångest, borde plugga! )
 

Kommentarer
Postat av: Hany

Äääh, skit i plugget. Sushi är hur gott som helst!

2013-04-29 @ 18:53:41
URL: http://hanyhos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0