god natt

jag är på väg att somna in känns det som, lite insomnia här och där. Hur mår ni fina människor? jag mår bra förutom att jag valt att ställa upp att jobba 14 dagar i streck :) är inte jag en guldstjärna. Så länge man får betalt så är det väl aldrig fel.
Jag har börjat med mitt författeri igen och är själva skälet till varför jag fortfarande är vaken, när man väl fastnar i fantasi världen så vet man inte hur man ska ta sig ur det. En härlig känsla och jag änskar fortfarande att jag kunde ta en ledig vecka någonstans, stänga av mobilen och bara skriva tills mina fingrar ger upp. Går inte förklaras.
Nej men nu ska jag ta och lägga mig då jag är riktigt trött men tänkte att jag ska lägga upp en smått text ur romanen som jag skriver :).
 
""
- Like the last time huh? Remind me again what you needed this for.
He knew damn much what I was talking about, but one hour per day was all we had and he was too smart for his own good. What he didn't understand was that I was his ticket out of here and he was playing with fire. He was smiling like he had me under control which I let him think, anything to manipulate him without his knowledge.
 
""
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0