Kommer och går

Det kommer finnas dagar jag bloggar och dagar jag försvinner. Livet för 2013 känns så mycket annorlunda från resten av mitt liv och har inte riktigt kunna sätta foten på marken än. Med andra ord, mycket händer.
Sen några dagar tillbaka så har jag vart sjuk, halsmandlarna är svullna och visdomstanden svider.
Har även tid hos en sjukgymnast eftersom medicinerna inte riktigt hjälpte huvudet mitt så det ska testas något nytt vilket är skönt att jag inte gett upp än. Min mamma är fortfarande i Marocko och det känns alltid lika tomt utan henne.
Har haft skola och har jobbat samt umgåtts med vänner och familj. Man gör det vanliga bio, äta tillsammans, även testat gokart :D och sprungit ärenden.
Livet rullar alltid på, snön faller och smälter fram o tillbaka. Det är som det är! Hoppas ni har det underbart människor och ta hand om er tills nästa inlägg XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0