Vaken och svullen

Här känns det som om ansiktet åkt på kokstryck och så vaknar man med mens också 2 på dagen -.- ain't life the best sometimes?
Helgen för mig har jag döpt till "tripple-bday" för det är en efter en annan. Igår (fredag) firade jag kära Zainabou! Det började med överraskning på jobbet för henne med tårta och champagne och hon vart vällans glad. Sen åkte vi till en restaurang med Thai känsla och god mat vid namnet Koh Phangan. Efter det var det en runda på Wokhouse och vidare till Mosebacke där de hade ett brasilianskt event och hur skön stämning som helst. Sen "skoja" någon om efterfest med vattenpipa så vi rullade vidare till Maleksgrill för mat och vattenpipa :) och det var slut på den kvällen. Idag börjar födelsedag nr 2 och mitt huvud är redan ur system


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0