Frukost

Flummade igenom lite gamla inlägg jag skrivit under bloggens gång och måstebara säga, wow 6 år av upp och ned! Får mig att undra hur länge man kmr att hålla på?
Här sitter jag vid frukostbordet med min ww-cup och bara njuter av lugnet, oftast när det är skola så hinner jag aldrig äta frukost och här sitter jag nu med jordgubbar och mackor, lyx :)
Hoppas alla hade en bra Valborg ? Jag däremot tycker att det är alldeles för mkt hype för en brasa, så jag valde något mer lugnande. Hängde med tjejerna från skolan och så gick jag på bio med Mia och såg underbara Bradley Cooper i filmen The Place Beyond the Pines. Kom sedan hem och däcka. 
Nu sitter jag och tänker bara hur dagen ska se ut, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0