Gud skapade mig till en soffpotatis

Här ligger jag som soffpotatis, har städat hela rummet och dissat plugget. Har liksom inga plugg rutiner förutom att göra allt i sista minuten :/
i torsdags träffade jag kusinen, vi åt godaste maten och rullade igenom butiker! Eftersom jag inte är en shoppings människa så somnade jag tidigt, förstår inte hur vissa klarar av att shoppa, blir hur trött som helst!
i fredags ställde jag upp för L.E.K som kamera man och efter blev vi bjudna på en riktigt galen föreställning av dansenshus :)
aa det var mina dagar, nu sitter man här som en gamling på en lördag och njuter av serier.
 
Zine, min barndomsvän hittade väldens gulligaste bild på oss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0