men åååh

Jaag bara älskar att bli uppskattad, dom mest små sakerna kan betyda en evighet för mig. Jag kan verkligen le från läpparna till himelen och ha tårar rinnande.
När jag kom hem så låg en ny fräsch rosa hylla helt fint uppställd med alla mina saker i dom samt som den gamla blev slängd. Körkortspresent sa systern :D alltså hur kan man inte dö, trodde aldrig att mitt rum kunde bli så stort igen men den tog verkilgen in allt från rummet och tömde på all små prassel som brukade liggarunt omkring. Finaste syskon är vad jag har!
 
 
Sen var jag bara säga hur jag återigen vart peppad på att boxas as I always get varje gång jag ser en bra boxnings film. Såg äntligen Million Dollar Baby och den var så fin att jag dog! Plus hängde hela dagen med Gabs och bara tog det lugnt och jag fick klar betalningen på min körskola so I am officially done. Kan fortfarande inte fatta att jag har tagit körkortet, brukade kännas som omöjligt för mig. Så jävla stolt!!
 
Inspirations bild :)
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0