Glöm inte

Jag har tappat bort mig på sistonde och försökt att bara hitta mig själv igen. Dagarna har inte vart enkela och nu när mamma är i Marocko och ska vara där i 4 månader så känns allt mer känsligt. Men att jag tappat bort mig själv från bloggen är jätte konstigt. Det här var alltid mitt hem att hitta tillbaka till, då jag kunde skriva av mig och vara mig själv men istället har jag sökt mig till uppmärsammarnas källa Facebook twitter och instagram? How original :/
Men här är jag än igen och känner att jag behöver skriva av mig.
Ville först och främst tala om för mig själv hur stolt jag är över dig! Glöm aldrig vem du var för du hedrar alltid person som du blivit. Om du ska älska dig vem ska? Så Hind, jag älskar dig och personen Gud gjort dig till, sluta fråga för han gjorde allt rätt och planerat. 
God morgon alla, ha en bra dag xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0