Hola!

Godmorgon på er! även då kl egentligen är 1 pådagen så gördet mig inget :P Sitter med min frukost och mitt försök nr 2 till att klara av teoriprovet. Man vill ju liksom ha det där jävla körkortet nu
Mamma ringde från Marocko och ville se hur vi hade det, hon lät inte så pass glad vilket får mig att undra hur hon mår egentligen :( hon har ju vart borta nu ganska länge sen mitten på maj.
Jag börjar undra igen lite själv hur jag mår, allt kan kännas så intens ibland samt som man ändå vet att man bara borde vara glad. Varför ska det alltid vara så? det ena eller det andra men aldrig bara ok? Aja vi har alla våra dagar som alltid.
Ska tillbaks till frukosten nu och förhoppningsvis så gåre bättre denna gång med pluggandet då underbaraste S har lånat mig lite matreial 
 
peace! ps. skit i stroll frissan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0