japp

Jag vet att jag inte skrivit på länge, och det kommer och går men under dessa månader har jag vart med om något jag aldrig trodde skulle hända igen, eller? kanske lite bara men ändå det chockar mig varje gång. Först och främst JAG ÄR FAN GALET STARK SOM PERSON och dt är ingen peppning jag kör på nu eller något jag märkt utan bara något jag alltid vetat. Oavsett hur många gånger folk puttat ned mig så har jag ställt mig upp om och om och om igen. Fan den känslan när det känns som allt är emot dig men sjukt galet grym känsla varje gång man ställt sig upp och börjat om igen för att man har den turen.
Sen så till självaste ämnet, falska människor som kommer och går, visst vi är alla missförstådda men shiet vad människor blir utnyttjade på köpet. Spottar fint på alla och jag vet vart man har alla även.
Så från mig till er alla, tack och hej lever pastej, inget varar för evigt ich inte livet heller, jag rullar på tur och vi får se hur långt detta räcker
 
puss xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0