Hej från Virgina :)

Ok så jag kommer FÖRSÖKA att blogga, tänkte att jag ska ta upp det här igen. Hur jobbigt kan det vara :P
ok, quick recap.. Var i New York dom 5 första dagarna då jag fick gå på en förberedelse skola inför mitt år. ONÖDIGASTE jag vart med om förutom tjejerna man klickade med självklart, tjejer från hela världen :). Vi fick toura runt i Centrala manhattan vilket var ett plus.
Efter den veckan fick jag äntligen träffa min värdfamilj, och jag tackar gud bara att dom jag hamnat hos är perfekta. Hårda krav självklart men också stort respekt för mitt privatliv vilket ändå ger mig en fritid till att utforska allt som händer runt omkring och måste säga Not so Shabby!
Lyckats civilisera mig också på sånt sätt att jag köpt allt jag behöver, shoppat kläder och lärt mig att ta mig runt. Så året hära lär bli den bästa jag vart med om, hunnit klicka med väldigt många också samt som jag umgåts med familj i närheten. Livet är som HEMMA helt enkelt!
Finns så mycket jag vill berätta men samtidigt känner jag att man får ta saker en i taget. Nu ska jag måla mina naglar iallafall, Så godnatt Virginia och Godmorgon Sverige!
 
Jag lägger upp lite bilder från mitt rum och min bebis. Vi börjar så ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0