Glad alla hjärtans dag :D

So far so great :) Vaknade till ett nästan tomt hus. Lillsyrran är hemma, vi åt frukost tillsammans och jag gjorde vanilj té! Har även målat mina naglar röda med lite silver sparkle för att gynna denna dag.
Tänkte göra en rolig grej, eftersom jag haft denna blogg allt för länge så tänkte jag länka alla 14:e Feb inlägg så man kan läsa hur jag mådde runt de dagarna. Ibland är man glad och gynnar vän- & familjeskap och ibland slänger man upp ett emo-inlägg..
Jag börjar jobba 2 idag, det blir min Valentinesday. Hoppas ni får en dundermysig en.


år 2008 2010 14/2 Fanns inget inlägg

2009 14/2 (Står om Paulas födelsedag samt. om när klassen hyllade 80-talet)
2011 14/2 (Deppigt inlägg men Paulas gulliga kommentar räddade mkt :) )

Och detta var årets inlägg 14/2 så vill ta tiden och säga tack älskade blogg för 4 underbara år. Vi har redan hunnit 5 alla hjärtansdag tsammans



Kommentarer
Postat av: Paula

Jag säger det igen, älskar dig! :) <3

2012-02-15 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0