3år

Idag fyller min blogg 3 år, tre heeeela år har jag hållt på. En rolig grej är att jag inte kan hålla något, jag ger upp eller lägger av men bloggen har jag orkat, det har vart annerlunda. yeeei me. Jag har kollat gamla inlägg och tagit fram dem som är mest awesome för mig ^^ så nu länkar jag dem så kan ni läga dem också!

2007-12-2 (Detta var då mitt första inlägg ever)
2008-01-03 (Detta känns som en helt annan tid! När jag nyligen börjat Sandys)
2008-03-27 (Något fint jag skrev för att peppa upp mig)
2008-05-13 (När min man ringde mig)
2009-01-22 (Inlägg från när jag är i skottland)
2009-02-12
(mitt liv var så annerlunda)

Det finns mycket men ville inte utråka er :) Detta är iallafall det jag kunde hitta på 10min och som kom först upp i min hjärna. Ska ta och platta afrot nu och jobba sen!


Den här bilden är så gammal och ful hahahahah

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var våran hund som försvann. ^^ Han hade precis jagat uppe i norrland i två månader, så nu när han kom hit till sthlm igen blev vi lite oroliga att han skulle springa bort flera mil, men någon granne hade hittat honom. :)

2010-12-01 @ 17:10:43
URL: http://felskapad.blogg.se/
Postat av: paula

Wow, sjukt hur mycket kan ändras på 3 år alltså :P älskar dig! <3

2010-12-01 @ 21:03:05
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0